آنها می توانند FSGS باعث درد بدن
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

آنها می توانند FSGS باعث درد بدن

می تواند درد CuerpoFSGS FSGS چون یک بیماری شایع کلیه است که باعث زخم شدن کلیه ها است. با پیشرفت FSGS، بیماران ممکن است تعدادی از علائم است که می تواند cuerpo.Es درد شامل می گویند، FSGS می تواند بدن درد القاء داشته باشد. دلایل چه هستند؟

بیماری کلیه یک اختلال پیچیده ای است که می تواند به صدمه به بسیاری از ارگان ها و سیستم های ناشی از سپرده زباله و بیماران toxinas.FSGS باعث ممکن است از درد در مناطق مختلف، از جمله سردرد، پشت، پاها، ساق پاها رنج می برند، و به همین ترتیب درد on.The در این مناطق باید مراقبت بسیار بیمار را جذب کند.

در مناطق مختلف، علل متفاوت است. اگر بیماران مبتلا به FSGS سردرد یا میگرن، ممکن است در اثر عوارض جانبی استروئیدها یا inmunosupresores.Aunque این داروها می تواند کمک به از بین بردن پروتئین و کاهش سرعت پیشرفت FSGS بیماری کلیوی، آنها می توانند باعث عوارض جانبی fácilmente.Para کاهش آنها سردرد، بیماران ممکن است دوز خود را medicamentos.En برخی موارد تغییر، سردرد ممکن است از فشار خون بیش از حد بالا، که لازم است برای کنترل بیماران فشار خون بالا موثر است منجر شود.

درد کلیه و یا کمر درد برای بیماران مبتلا به FSGS است که معمولا به علت عفونت ادراری، کاهش عملکرد کلیه، انسداد کلیه، و غیره sucesivamente.Sobre اساس علل، بیماران باید درمان حق مدیریت را خود مشکلات بهبود سطح از عملکرد کلیه از بیماران، که می تواند میکرو چینی پزشکی osmoterapia.Puede نه تنها سلول های کلیه آسیب دیده تعمیر استفاده بلکه سیستم ایمنی بدن را تنظیم و حذف کمپلکسهای ایمنی، و همچنین به درمان بیماری ریشه کلیه FSGS. برای درمان عفونت های دستگاه ادراری، بیماران باید آب بیشتری بنوشید و مصرف آنتی بیوتیک در صورت لزوم.

همانطور که برای ساق پا و پا درد به احتمال زیاد به عدم تعادل الکترولیت و گردش خون ضعیف sangre.Luego ایجاد می شود، بیماران باید رژیم غذایی و درمان طرح خود را برای دیدار تغییرات وضعیت پزشکی شما تنظیم .

با توجه به علائم، شما می توانید تعیین کنید که چگونه برای غلبه بر درستی و به طور موثر مشکل شما.





:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: